Vještine 21. stoljeća ( Moderna tržišta )

2024-01-17

Kritičko razmišljanje, Kreativnost, Suradnja, Komunikacija, Informacijska pismenost, Medijska pismenost, Tehnološka pismenost, Fleksibilnost, Rukovodstvo, Inicijativa, Produktivnost, Socijalne vještine.
Ove vještine imaju za cilj pomoći djeci da održe korak s munjevitim tempom današnjih modernih tržišta. Svaka je vještina jedinstvena po tome kako pomaže djeci, ali sve imaju jednu zajedničku kvalitetu.
Neophodni su u doba interneta.
Sada znate što su vještine 21. stoljeća i zašto poslodavci žele da ih imaju novi zaposlenici.
Dok se ove vještine mogu poučavati na bilo kojoj razini razreda, smatram da je najvažnije poučavati vještine 21. stoljeća u srednjoj ili ranoj srednjoj školi.
Jeste li spremni za obrazovanje koje će učenike opremiti vještinama koje su im potrebne da postanu generacija koja će mijenjati svijet?
Naš svijet je zasićen informacijama. U učionici 21. stoljeća učenici uče kako tumačiti činjenice i brojke i preispitivati ​​vjerodostojnost informacija objavljenih na internetu. Vještine medijske i informacijske pismenosti interdisciplinarne su prirode i neophodne za učenje učenika kroz sve predmete.
Učenici u učionici 21. stoljeća suočeni su s izazovom da preuzmu vlasništvo nad svojim učenjem i sami se upuste u projekte. Ostati fleksibilan u okolnostima koje se stalno mijenjaju ključna je vještina za uspjeh. Kada zadatak ili aktivnost ne idu prema planu, učenike se potiče da pokažu poniznost i reagiraju na prepreke na pozitivan, produktivan način.
Učionica vještina 21. stoljeća fokusirana je na postavljanje pitanja kako bi se potaklo kritičko razmišljanje , istraživanje i rasuđivanje. U svim kolegijima studenti evaluiraju, sintetiziraju i prevode ideje za rješavanje problema i dovršetak projekata. Učitelji također potiču učenike da usavrše svoje vještine rasuđivanja i istraživanja. Očekuje se dobro razvijeno razmišljanje i pristup problemima iz više kutova.
Obrazovne institucije, kreatori politika i edukatori moraju shvatiti utjecaj koji autentična iskustva učenja imaju na ishode učenja učenika, a to počinje davanjem potrebne pomoći, materijala i stručnog usavršavanja nastavnicima za razvoj i implementaciju takvih kurikuluma u obrazovne sustave. Uključivanje tehnologije u učionicu nadilazi živote učenika unutar učionice, jer se povezuje sa smanjenjem jaza u postignućima pripremajući učenike za buduće prilike i potrebne vještine koje će im trebati da postanu konkurentni u globalnom gospodarstvu temeljenom na znanju.
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti