Vještine 21 stoljeća
2024-01-15

Igre su prirodan način da se učenicima omogući da pogriješe, uče iz neuspjeha i pokušaju ponovno dok ne uspiju prije nego što prijeđu na sljedeću razinu. To je jedan od najlakših načina za poticanje angažmana učenika, jer im daje više zadataka vezanih uz temu ili predmet. U mnogim igrama postoje scenariji u kojima su igrači dužni donijeti trenutnu odluku i suočiti se s posljedicama svog izbora, a postoje i opcije za donošenje druge odluke ako je prva bila pogrešna.
Metoda pokušaja i pogreške potiče igrača da dođe do rješenja gdje uči novo ponašanje, vrijednu vještinu.
Godine 2009. igra Minecraft objavljena je u razvojnom obliku. Od svog debija, igra je stekla ogromnu popularnost među djecom i odraslima diljem svijeta. Ova privlačnost učinila ju je jednom od prvih online igrica za više igrača koja je uspješno premostila digitalni jaz između virtualnih svjetova i učionice. Njegovo prihvaćanje pogodilo je žicu štreberskim edukatorima koji su željni integracije virtualnog 3D prostora kako bi podučavali vještinama 21. stoljeća.
Videoigra, poput Minecrafta , mogla bi biti dio tog obrazovnog pomaka uma kako bi se osiguralo da studenti nisu samo potrošači medija, već kreatori i dizajneri budućih inovacija.
Vještine koje će djeca trebati za poslove u budućnosti, gdje će se vjerojatno natjecati s umjetnom inteligencijom , su one koje strojevi ne rade tako dobro kao ljudi. Razvoj vještina 21. stoljeća nedvojbeno je najvažniji cilj našeg obrazovnog sustava, a video igre pomažu djeci uvježbati vještine kao što su suradnja , kreativnost i rješavanje problema.
U društvu općenito, a posebice obrazovanju, prijelaz iz
20. stoljeće u 21. stoljeće donijelo je važne promjene. Tehnologija je postala cjelovita strategija kako živjeti,
preživjeti i napredovati u 21. stoljeću. Promatramo tu mladost danas kako komunicira, kupovati i prodavati, tražiti informacije i družiti se drugačije. 21 stoljeća zahtijeva novi skup kompetencija izvan očitih informacija.
Kako bi preživjeli i napredovali u budućnosti, nastavnici moraju početi usvajati inovativne pristupe kako bi osigurali da učenici steknu potrebne vještine 21. stoljeća. Srećom, ove igre mogu omogućiti učenicima interakciju sa svojim vršnjacima unutar virtualnog prostora igre i učenje jedni od drugih bez predrasuda. Uključivanjem videoigara u lekcije, učitelji također mogu održati pažnju učenika, potaknuti angažman i održati izvrsnost u učionici.
Dakle, kada vaša djeca požele iskoristiti malo više vremena za odmor da se bave ekranom, dopustite im, ali pokušajte to učiniti i prilikom za učenje - malo digitalnije hranjivom. Kad vaše dijete želi prijeći s odmaranja na video igre, dopustite mu.
Trebali biste čak razmišljati o tome da im se pridružite. Uz pravo vodstvo, unos, pa čak i sudjelovanje, možete učiniti da tehnologija koju najviše žele stvarno radi za njih.