Romantika i umjetna inteligencija

Tvrdi se da je izum telefona s prednjom kamerom bio početak značajne promjene djetinjstva . Njegova premisa je da je umjesto djetinjstva temeljenog na igri, koje je postojalo od davnina, djetinjstvo temeljeno na telefonu stvoreno između 2010. i 2015. To znači da su umjesto provođenja vremena na otvorenom u interakciji s prijateljima, djeca i mladi odrasli počeli koristiti društveni mediji kao primarni izvor socijalizacije. Osim što je doprinio porastu anksioznosti i depresije , ovaj je fenomen bio čimbenik usporavanja neurorazvojnog rasta ove populacije. Jedno od pogođenih područja je sposobnost stvaranja odnosa u stvarnom okruženju.
U ovoj eri promjena, AI također preoblikuje društvene interakcije i, naizgled, način na koji volimo. Kako se tehnologija nastavlja razvijati, tako se razvija i dinamika odnosa ljudi i umjetne inteligencije.
S virtualnim pomoćnicima i chatbotovima koji mogu simulirati smislene ljudske interakcije, umjetna inteligencija je evoluirala daleko iznad puke funkcionalnosti. Čini se da ljudi ne samo da su sposobni stvoriti duboke emocionalne veze s umjetnom inteligencijom, već čak mogu doživjeti romantičnu ljubav prema njoj.
AI je opremljen za razumijevanje, tumačenje i suosjećanje s različitim ljudskim reakcijama, nastojeći zadovoljiti našu potrebu da budemo voljeni, potvrđeni i shvaćeni. Ova emocionalna sposobnost mu omogućuje simulaciju međuljudskih interakcija sličnih ljudskim, što može povećati vjerojatnost da će se korisnici povezati s tim sustavima i osjetiti ljubav prema njima.
Pojedinci također mogu projicirati vlastite želje, potrebe i fantazije na AI, zamišljajući ga kao idealiziranog partnera ili suputnika koji neprestano ispunjava njihove emocionalne, društvene ili čak romantične potrebe.
Metafora koju koristim je da je povezivanje u mnogim oblicima društvenih medija verzija brze hrane relacijske prehrane. Brza hrana je u redu neko vrijeme, ali uglavnom su nam potrebni hranjivi obroci. Lajkovi na Instagramu su poput relacijskih krafni, dok je autentično međusobno prepoznavanje poput izdašne salate. Volim krafne jednako kao i drugi, ali svima bi nam dobro došlo više salate u životu. Uključujući činjenicu da društveni mediji gotovo da više i nisu društveni. Umjesto kisika, postali smo konzumenti medija kratke forme koji nas hrane krafnama zastrašujućom brzinom i preciznošću. U eri u kojoj tehnologija prožima svaki aspekt života, umjetna inteligencija čini jedinstveni pohod u carstvo romantike i veza. Daleko od hladnog i mehaničkog, ljudi već koriste umjetnu inteligenciju za produbljivanje emocionalnih veza i poboljšanje romantičnih iskustava.
Uloga umjetne inteligencije u poboljšanju romantike i odnosa dokaz je rastuće svestranosti tehnologije i osjetljivosti na ljudske potrebe. Od poboljšanja komunikacije do personaliziranja romantičnih gesta, umjetna inteligencija postaje neprocjenjiv saveznik. Programi umjetne intimnosti crpe neke od svojih privlačnosti iz činjenice da dolaze bez izazova i zahtjeva ljudskih odnosa. Nude druženje bez osuđivanja, drame ili socijalne tjeskobe , ali im nedostaje istinskih ljudskih emocija i nude samo "simuliranu empatiju".